2010. április 12., hétfő

100ezres nappali avagy Kevés pénzből látványosat

Sokan gondolják úgy, hogy egy helyiség ízléses berendezése, kizárólag pénz kérdése. Pedig kevés pénzből is berendezhetjük nappalinkat, csak egy kis kreatív gondolkodás, és jó ízlés kell hozzá.
Érdemes az üzletekben nyitott szemmel járni, az interneten keresgélni, mert rengeteg "kincset" találhatunk. Csak azon rengeteg pénzt megspórolhatunk, ha épp egy akció keretében vesszük meg az áhított bútorunkat, függönyünket. Ha időt szánunk a vásárlásra, így elkerülhetjük a leggyakoribb hibát, a "muszáj venni valamit". Ilyen vásárlások alakalmával nagyon sok kompromisszumot kell kötnünk, és a végén talán nem is leszünk elégedettek a választásunkkal.

Nézzünk egy példát arra, hogy egy kis odafigyeléssel már kevés pénzből is berendezhetjük otthonunkat.
Készítettem egy látványtervet, ahol kevesebb mint 100000Ft-ból sikerült egy modern, variálható nappalit megterveznem.
A mintaszoba falait világosra festettem, bútorokból is fehéreket választottam. Ennek az az előnye, hogy a kiegészítőket akár szezonálisan is cserélgethetem, hiszen jó háttérszínként funkcionál majd. Továbbá a teret sem szűkíti optikailag, tiszta szellős lesz az összhatás.
Viszont ha minden fehér lenne, végeredményként elég unalmas összképet kapnánk.
Ezért választottam hozzá erőteljesebb színű kiegészítőket. Természetesen mindenki a saját ízlésének megfelelő színt választhat, lehet vörös, narnacs sárga, lime zöld, barna ...stb.



Vegyük sorra, miket is helyeztem el a szobában.
A bútorokat , kiegészítőket az IKEA kínálatából állítottam össze.
  • 2db Lack polc 5580.-
  • Nyittja képkeret 2db kicsi 795.- nagyobb 495.-
  • Lack asztal 1990.-
  • Lack polcelem 2db 39.980.-
  • Klobo Kanapé 24.990.-
  • Irma párna 2db 300.-
  • Irma takaró 295.-
  • Lill függönypár 1290.-
  • Fredrika textil (sötételő függöny) 995/m 5572.-
  • Rutbo függőlámpa 8.490.-
  • Salong vázák 3db 5770.-
  • Florera gyertyatál 1490.-
  • Fenomen gyertyák 5db 1490.-
Összesen: 98.527.-

Vágjanak bele bátran otthonuk megszépítésébe!
Már egy függöny lecserélésével is megváltoztathatjuk a szoba összképét.

További színösszeállítások:

Piros-Fehér

Az Irma párnákat lecseréltem Granat-ra, a függönyt Lenda-ra, a takarót pedig Bastis-ra.
A lack sorozat elemeit, a kiegészítőket pedig pirosra cseréltem.
Végösszeg: 100.823.-



Zöld - Fekete - Fehér

A kiegészítők zöld színűek, a lack polcelemei pedig feketék.
Granat párnák, Superfin vázák (3db 1485.-), Varmt Rund textil (sötételő), és Vitaminer takaró.
Végösszeg: 94.940.-




A feltüntetett árak kizárólag tájékoztató jellegűek! Az üzletben érdeklődjön a termékekről, árakról! A cikk kizárólagos célja az ötletadás!



Nincsenek megjegyzések: